Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Pers Jolanta
(1)
Ries Al (1927-2022)
(1)
Trout Jack (1936-2017)
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Bottom-up marketing" 1989.
"Marketing do góry nogami" przedstawia krok po kroku drogę do sukcesu marketingowego - takiego, z którego można odnieść wymierne korzyści: - Schodzimy na dół na front - do umysłów konsumentów i potencjalnych klientów ; - Śledzimy trendy - dostosowujemy naszą taktykę do wydarzeń, które nastąpią w przyszłści ; - Zawężamy obszar zainteresowania - to kluczowa metoda stworzenia skutecznej taktyki ; - Wybudujemy naszą taktykę w skuteczną strategię - rzucamy wszystkie środki naszej organizacji na jeden front, co pozwoli nam maksymalnie wykorzystać taktykę ; -Przekonyjemy do naszej strategii kierownictwo naszego szczebla - strategia ma być prosta nie może dawać żadnych alternatyw ; - Wprowadzamy nasz program - planujemy "z dołu do góry", realizujemy plan "z góry do doły".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej